Nog 4 dagen te gaan....

19 mei 2015 - Utrecht, Nederland

Lieve vrienden, familie en alle anderen,

10 mei zou de dag zijn dat ik in het vliegtuig zou stappen naar Nepal. Door de verwoestende aardbeving 2 weken geleden heb ik besloten om 2 weken later op 23 mei alsnog naar Nepal te vertrekken. Het is voor mij erg lastig in te schatten wat ik daar aan ga treffen, maar ik heb nog een paar dagen om me daar op voor te bereiden...

In eerste instantie zal ik in Nepal als vrijwilliger aan de slag gaan om Engelse les te geven aan kinderen van 6 tot 12 jaar. Dit zal voor een deel nog steeds nodig zijn, maar uiteraard hoop ik ook op een andere manier mijn bijdrage te kunnen leveren aan de wederopbouw van het land. In totaal zal ik 7 weken in Nepal verblijven en 1 week in Sri Lanka om vervolgens 17 juli weer terug naar Amsterdam te vliegen.

Voordat ik ga wil ik het volgende bij jullie onder de aandacht brengen:

De Nepalese organisatie geeft aan dat er met name behoefte is aan de eerste basisbehoeftes zoals water en voedsel. Daarom wil ik ook graag geld inzamelen zodat ik daar voedsel en water kan kopen en aan de lokale bevolking kan geven. Zo draagt dit bij aan de economie en komt het ook direct terecht bij de mensen die het echt nodig hebben. Via deze blog zal ik laten weten wat er precies met het geld gebeurt en waar het terecht komt. Je kan er in ieder geval van uit gaan dat dit 100% terecht komt bij de mensen die het echt nodig hebben! Mocht je hier een bijdrage aan willen leveren dan kan je geld storten op het volgende rekeningnummer:

NL08RABO 0105881910 t.n.v. R.L. van Woerden
Onder vermelding van: Nepal

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Liefs Renee

1. Mathilde:
    19 mei 2015
    dag lieve Renee, heel veel succes in Nepal, geweldig dat je dit gaat doen! Ik heb direct geld gestort, mooi om op deze manier te kunnen helpen en zeker te weten dat het op de goede plaats terecht komt. Ondanks alles hoop ik dat je ook kunt genieten van deze reis, ben benieuwd naar je verhalen! liefs
  2. Hans:
    19 mei 2015
    Lieve Renee, een mooi initiatief wat beloond moet worden met een donatie. we wensen je veel succes en sterkte toe en we steunen je op alle mogelijke manieren. Geniet door hulp te bieden.
  3. Leen en marian:
    lieve renee
    wat een goed idee van je om dat te gaan doen wij zullen ook zeker wat overmaken en wensen je heel veel succes
    en kijken ook naar je verhalen uit
  4. Ben van Woerden:
    Hey nichhie,
    Heel goed dat je dit wilt doen. We wensen je heel veel succes, maar natuurlijk ook een fijne tijd in Nepal.
    En een bedragje kun je tegemoet zien.
  5. Maud, Martijn & Dex:
    21 mei 2015
    Onwijs goed en stoer dat je dit gaat doen! Maar doe wel voorzichtig lieverd! We hebben wat overgemaakt en hopelijk kun je hier mensen mee helpen.
    Heeeeeeeeeeel veel succes, sterkte en kracht. Dikke kus en veel liefs M&M&D
  6. Marloes:
    21 mei 2015
    Goed bezig lieve Renee! Komt nu echt dichtbij, spannend hoor! Leuk om zo op de hoogte te blijven!
  7. Hans Negenman:
    22 mei 2015
    Hallo Renee, Goede actie! Heel veel succes met je vrijwillgerswerk en we zullen geld storten om dit te ondersteunen.
  8. Karin en Danny:
    23 mei 2015
    Heel veel succes in Pokhara! Ben benieuwd hoe je het daar aantreft en of ze zelf het 'normale' leven al weer een beetje op orde hebben. Pokhara staat ons bij als 1 van de mooie en leukere dorpen in Nepal met mooi meer onderaan het dorp. Vergeet niet ook te genieten van de tijd die je hebt daar! (Ps, als je daar kan kiezen wat te eten, waterbuffel is de lokale specialiteit dat moet je proberen ;))
  9. Jasper de Taeye:
    Rene,

Namens ISH wens ik je veel plezier en succes! Erg knap dat je ook op deze momenten Nepal wilt ondersteunen. Het gaat een top tijd voor je worden!

Jasper
  10. Josien Klaassen:
    Succes Renee
  11. Oma:
    25 mei 2015
    Mooi van je Renee. Mijn gedachten zijn bij je.
    Liefs.....oma
  12. Anne en Maaike:
    27 mei 2015
    Hoi Renee!!
    Even een berichtje van ons. We hopen dat je het super naar je zin hebt. Zagen al een heel leuk filmpje via Matteo met de Heinz vliegtuigjes! Is het weer goed en heb je al veel mensen ontmoet?
    We denken aan je! Groetjes, Anne & Maaike