Nepal - The Movie

6 oktober 2015 - Utrecht, Nederland

Lieve familie, vrienden en alle andere volgens van deze blog,

Wat gaat de tijd snel, inmiddels ben ik alweer 2,5 maand terug in Nederland. Het was enorm wennen om hier weer terug te zijn en door te gaan met het 'normale' leven hier. Maar inmiddels ben ik alweer helemaal gewend aan alle drukte en stress, al kijk ik elke dag nog terug op deze fantastische en bijzondere periode in Nepal.

Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar hij is af: Nepal - The Movie!

Onder het kopje video's kan je de video terugzien of via onderstaande link: Hopelijk vinden jullie hem net zo mooi als ik ;):

Via deze weg wil ik nog iedereen enorm bedanken voor in de eerste plaats alle donaties die ik heb mogen ontvangen. In de film komen verschillende fragmenten terug van de opbouw van de school en het studiemateriaal project. Ik hoop dat jullie het net zoals ik, mooi vinden om te zien wat er precies is gedaan met alle donaties en dat dit zeker op een goede plek terecht is gekomen.

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor alle steun, interesse en lieve berichten die ik voor, tijdens en na mijn reis heb ontvangen. Deze reis  is er daardoor nog mooier op geworden.

En nu op naar het volgende avontuur, wat dat ook zou mogen zijn....

Dream, Explore, Discover...

Renee van Woerden

1. Marloes:
    7 oktober 2015
    Reneetje, de link kan niet geopend worden! Dan moet je eerst inloggen? Liefs Marloes
  2. Renee:
    7 oktober 2015
    Als het goed is, moet de link het nu wel doen!
  3. Hans:
    7 oktober 2015
    Renee, wat een mooie film heb je er van gemaakt, ontroerend en mooi. Maar ook je doorzettende houding om toch naar Nepal te gaan vindt ik geweldig. Helemaal TOP.
  4. Hans:
    7 oktober 2015
    op je Ipad is de film helaas niet af te spelen vanwege de gebruikte muziek, Apple blokt deze vanwege de rechten.
    maar op de laptop issie schitterend.