Renee van Woerden

Foto’s:
Video’s:

Over mijn reis

2 weken later dan gepland begint op 23 mei mijn grote avontuur in Nepal. Na een aantal dagen in Kathmandu te 'acclimatiseren' zal ik naar Pokhara afreizen. In Pokhara zal ik 6 weken wonen en werken. In eerste instantie was het plan om Engelse les te geven op een school. Gezien de verschrikkelijke ramp op 25 april is het mogelijk dat m'n vrijwilligerswerk een andere wending gaat krijgen en hoop ik op een andere manier mijn bijdrage te kunnen leveren. Mijn reis zal ik afsluiten met een weekje Sri Lanka, waar ik vervolgens op 17 juli vanuit Colombo terugvlieg naar Amsterdam.

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië, Chili, Colombia, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Tanzania, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika.